by admin in Blog 0 comment

Parfumul pe care-l folosim ne scoate în evidenţă în mod pozitiv sau nu; el interacţionează cu pielea, dar şi cu personalitatea noastră. Parfumul ne caracterizează şi este o carte de vizită pentru fiecare dintre noi. Şi, atenţie! Una dintre prejudecăţile consumatorilor români de parfum este aceea de a folosi produsele unei firme cunoscute, pe care le găseşti în orice parfumerie, cum ar fi Chanel, Versace, etc. Este bine de ştiut că acestea sunt parfumuri create pentru marea masă, însă pentru cunoscători şi pasionaţi sunt parfumurile create exclusivist sau parfumurile de nişă.
Aromele Casei Marcus Spurway sunt creaţii speciale, exclusiviste, de manufactură, care au reuşit de-a lungul timpului să satisfacă cele mai rafinate gusturi, atât pentru doamne, cât şi pentru domni.
Foarte important este ca parfumul pe care-l purtăm să ni se potrivească şi de aceea avem nevoie să cunoaştem unele amănunte: cum se testează, cum se aplică, de câte feluri sunt aromele, cum se păstrează, cum se oferă, etc. Laboratoarele Marcus Spurway pun la dispoziţie informaţii preţioase despre parfum, tocmai pentru a-şi asigura consumatorii de autenticitatea şi specificitatea aromelor create. La Cannes, oameni pasionaţi şi informaţi lucrează cu măiestrie la ”confecționarea” unor arome unice.

Vă invităm, aşadar, pe Dumneavoastră, consumatori de parfum special, sa pătruneți în culisele Marcus Spurway prin intermediul atelierului ”Univers Olfactiv”, marţea, de la 17.00 la 18.30, în Bucureşti, Str.Nuferilor Nr. 69, Sector 1. La un ceai cald, veți afla istoria Casei de Parfum Marcus Spurway, regulile de alegere şi folosire ale parfumului, veți testa aromele inconfundabile Marcus Spurway, iar la final veți primi cadou un parfum ”Iris Impérial”, 10 ml. Costul atelierului: 53 RON. Informații și înscrieri: telefon, e-mail, WhatsApp.

Vă aşteptăm cu drag!

0 thoughts on “Parfumul, ca o carte de vizită”

    Lasă un răspuns